Skip to content

Politica de confidențialitate (GDPR)

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Vă mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, serviciile și/sau produsele noastre.

Când vreți să stabiliți o relație cu noi și să folosiți serviciile companiei noastre LegalZen ne încredințați informații despre dumneavoastră, denumite și date personale și vă mulțumim pentru încrederea acordată. Protecția și confidențialitatea datelor cu caracter personal este un subiect foarte important pentru noi și ne străduim să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție, iar în acest sens vă explicăm într-un mod clar și transparent care sunt practicile noastre privind confidențialitatea datelor dumneavoastră.

Aceste informații sunt prezentate în prezentul document (denumit în continuare „Politica de confidențialitate”, „Prezentul document” sau „Documentul”) și vă rugăm să le citiți împreună cu secțiunea Termeni și condiții.

Politica noastră de confidențialitate dorește să vă informeze despre prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în legătură cu vizitarea site-ului nostru web (denumit în continuare „site-ul” sau „platforma”) și utilizarea de către dvs. a oricăror servicii suplimentare oferite de Legal Zen SRL.

Prin vizitarea site-ului, achiziționarea produselor și/sau serviciilor noastre sau prin interacțiunea cu noi prin orice mijloc, declarați că ați luat la cunoștință Politica de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu cele descrise în Prezentul Document, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre.

Vă informăm că Legal Zen SRL este operator de date cu caracter personal în sensul GDPR pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

  1. Definiții

Date cu caracter personal – înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”). O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

Prelucrare – înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;

GDPR (General Data Protection Regulation) sau RGPD (Regulamentul General privind Protecția Datelor) sau Regulamentul – înseamnă REGULAMENTUL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI UNIUNII EUROPENE nr. 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, împreună cu abrogarea Directivei 95/46/CE;

Operatorul sau Compania sau Noi – înseamnă Legal Zen SRL, societate de naționalitate română cu sediul social în București, strada Soldat Gh. Pripu, nr. 16, sector 1, București, înmatriculată în Registrul Comerțului sub nr. de ordine J40/9197/2022, având cod de înregistrare fiscală 46133420.

Persoană vizată – reprezintă orice persoană fizică identificată sau identificabilă ale cărei date sunt prelucrate de către noi în calitate de operator, ca de exemplu utilizatori, clienți, potențiali clienți sau vizitatori ai site-ului;

Consimțământ – înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate pentru scopuri precise;

Clienți – înseamnă persoanele fizice sau reprezentantul persoană fizică a unei persoane juridice care se înregistrează prin crearea unui cont pe platforma noastră sau care plasează o comandă ulterior creării unui cont pe platformă;

Vizitatori – înseamnă persoanele fizice sau reprezentantul persoană fizică a unei persoane juridice care accesează platforma noastră sau care plasează o comandă fără a-și crea un cont pe platformă;

Utilizatori – înseamnă Clienții și Vizitatorii.

Anonimizare – înseamnă eliminarea ireversibilă a identificării datelor cu caracter personal, astfel încât să nu se poată identifica persoana prin folosirea unei perioade de timp, costuri și tehnologie rezonabile, fie de către Operator, fie de către orice altă persoană, pentru a identifica acea persoană fizică. Principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal nu se aplică datelor anonimizate, întrucât nu mai sunt date cu caracter personal.

  1. Cine suntem noi?

Mai jos găsiți datele noastre de identificare:

Denumire

LEGAL ZEN SRL

Sediul social

Str. Soldat Gh. Pripu, nr 16, Sector 1, Jud. București

Număr Registrul Comerțului

J40/9197/2022

Cod de înregistrare fiscală

46133420

E-mail

be@legalzen.ro

Telefon

+40757118877

Responsabil protecția datelor

be@legalzen.ro

În conformitate cu legislația în vigoare, compania noastră este operator de date cu caracter personal, iar pentru ca datele dvs. să fie prelucrate în siguranță, depunem toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile și adecvate, tehnice și organizatorice pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal.

  1. Cine sunteți dvs.?

Potrivit legislației, dvs., persoana fizică beneficiară a serviciilor/produselor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii care ne este client sau potențial client, vizitatorul site-ului sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu noi, sunteți o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita exercitarea drepturilor dvs. legate de prelucrarea datelor cu caracter personal.

  1. Alte servicii

Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care puteți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru și vă încurajăm să examinați Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.

  1. Plângeri

Pentru orice fel de problemă sau nelămurire în legătură cu prelucrarea datelor personale, trebuie să știți că puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal, însă vă rugăm să ne trimiteți mai întâi o cerere la adresa menționată în prezentul document, iar noi vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea dvs. în cel mai scurt timp, pe cale amiabilă.

Pentru România, datele de contact sunt următoarele:

Nume

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresă

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon

+40.318.059.211 sau +40.318.059.212

E-mail

anspdcp@dataprotection.ro

  1. Scopul politicii de confidențialitate

Noi prelucrăm datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv cele cuprinse în GDPR.

Această Politică de confidențialitate are rolul de a informa Persoanele Vizate cu privire la prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către noi, inclusiv cu privire la categoriile de date cu caracter personal prelucrate, scopurile prelucrării și drepturile Persoanelor Vizate.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prezenta Politică de confidențialitate pentru a reflecta schimbările legislative și evoluția operațiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal desfășurate de către noi. Orice modificare substanțială a prezentei Politici de confidențialitate va fi comunicată Persoanelor Vizate prin e-mail sau prin orice alt mijloc de comunicare care asigură primirea informațiilor de către Persoanele Vizate.

Prezenta Politică de confidențialitate se aplică prelucrării datelor cu caracter personal ale Persoanelor Vizate, în legătură cu vizitarea site-ului și utilizarea de către Persoanele Vizate a oricăror servicii suplimentare oferite de noi prin intermediul site-ului.

  1. Scopurile, categoriile de date cu caracter personal și temeiurile de prelucrare

Atunci când navigați pe site-ul nostru și folosiți serviciile/produsele noastre sau atunci când ne contactați în orice scop și folosind orice canal de comunicare, noi vom prelucra datele dvs. cu caracter personal pentru a furniza serviciile, a îmbunătăți serviciile și experiența de navigare, a oferi asistență și suport, a preveni încălcarea normelor legale sau pentru a prezenta produse, servicii și informații ce pot prezenta interes pentru dvs.

Anumite categorii, scopuri și temeiuri de prelucrare a datelor cu caracter personal diferă în funcție de calitatea dvs. de Vizitator sau de Client, iar altele sunt comune ambelor calități.

7.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal ale Vizitatorilor

  1. a) Ca simplu vizitator care plasează o comandă fără cont: Datele personale vor fi păstrate în arhivele noastre timp de 90 (nouăzeci) de zile de la livrarea sau finalizarea comenzii respective, iar prelucrarea acestora se va referi exclusiv la executarea contractului de vânzare la distanță. Cu toate acestea, informațiile care dovedesc realizarea tranzacției vor fi păstrate în scopuri fiscale (document de facturare), iar datele de contact vor fi utilizate de Companie în scopuri de publicitate comercială, cu excepția cazului în care utilizatorul a declarat că nu dorește să primească astfel de comunicări.
  2. b) Ca vizitator al site-ului (fără comandă): Colectăm date prin intermediul tehnologiilor web (cookies, log-uri server) pentru a îmbunătăți funcționarea site-ului și experiența de navigare.

7.2. Prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clienților înregistrați

În calitate de utilizator înregistrat: Compania poate solicita utilizatorului înregistrat să confirme veridicitatea datelor pe care le păstrează și să le actualizeze în cazul în care există modificări. Utilizatorul înregistrat își poate modifica sau rectifica în orice moment datele prin conectarea la contul său la adresa legalzen.ro cu numele de utilizator și parola sa.

7.3. Tipul de date cu caracter personal și scopul prelucrării

În special, datele cu caracter personal pe care fiecare utilizator trebuie să le furnizeze (fie în calitate de vizitator, fie în calitate de utilizator înregistrat) pentru a efectua orice tranzacție prin intermediul site-ului nostru și pentru a plasa comenzi pentru produsele sale sunt următoarele:

  • numele și prenumele complet al persoanei;
  • adresa de livrare a produselor;
  • adresa de facturare a comenzii (dacă este diferită de adresa de livrare);
  • detaliile complete de facturare, cum ar fi numele, profesia, administrația fiscală de care aparține și un număr de identificare fiscală (în cazul în care a fost aleasă eliberarea unei facturi fiscale comerciale);
  • numărul de telefon;
  • adresa sa de e-mail.

În plus față de cele de mai sus, Compania mai colectează și stochează următoarele date cu caracter personal numai pentru utilizatorii înregistrați:

  • istoricul comenzilor;
  • data ultimei accesări;
  • produse care se află în coșul de cumpărături sau în lista de favorite;
  • participarea la promoții.

Detaliile cardului de credit utilizate de vizitator sau de utilizatorul înregistrat nu sunt stocate pe canalele de stocare ale Companiei în timpul tranzacției, ci sunt înregistrate direct într-un mediu securizat al companiei partenere care s-a ocupat de operațiunile de plată.

7.4. Comunicări și marketing

Pentru comunicările Companiei cu utilizatorii, în contextul Legii nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerțul electronic, prelucrează datele de contact furnizate de utilizator.

De asemenea, atunci când utilizatorului înregistrat i se trimit notificări prin SMS/email etc. pentru modificări ale condițiilor de utilizare a site-ului legalzen.ro, cu un hyperlink, se va înregistra adresa IP a dispozitivului electronic al acestuia (telefon mobil, tabletă, computer etc.) pentru a dovedi că utilizatorul înregistrat a primit notificarea.

7.5. Scopul prelucrării

Scopul prelucrării de bază a datelor este executarea contractului și finalizarea comenzii specifice, comunicarea cu utilizatorul și transmiterea de mesaje de informare cu privire la etapele de procesare a comenzii, furnizarea de clarificări legate de comandă și, în general, de informații privind achizițiile efectuate, livrarea comenzii la locul ales de utilizator, confirmarea și identificarea utilizatorului în orice caz necesar și informarea cu privire la stadiul comenzii.

Utilizatorul este informat că furnizarea datelor cu caracter personal și a datelor de procesare obligatorii de mai sus este necesară și reprezintă o condiție prealabilă pentru executarea corectă a comenzii și livrarea produselor și serviciilor. Din acest motiv, consimțământul acestuia nu este necesar pentru această prelucrare specifică.

7.6. Destinatari terți

Fiecare utilizator care folosește legalzen.ro este informat, prin această Politică, că datele sale cu caracter personal privind primirea, executarea și livrarea unei comenzi, precum și întrebările privind cumpărăturile, produsele și serviciile Companiei și comenzile plasate pe legalzen.ro vor fi prelucrate în scopul deservirii utilizatorilor – clienți, atât de către angajații competenți ai Companiei, cât și de către terți destinatari și/sau procesatori ai Companiei Legal Zen SRL, în contextul îndeplinirii unei comenzi.

Acești destinatari terți reprezintă companii de transport, companii de expediere individuale sau de grup, furnizori de servicii de internet și de comerț electronic și centre de apel pentru serviciul clienți, cu care Compania cooperează și care sunt supuși condițiilor specifice stricte de prelucrare a datelor cu caracter personal convenite cu Compania.

Compania solicită angajaților săi, operatorilor care întrețin site-ul său, precum și partenerilor săi terți să ia toate măsurile tehnice și organizatorice necesare (inclusiv politici și proceduri de prevenire a dezvăluirii datelor cu caracter personal ale vizitatorilor/utilizatorilor înregistrați – clienți pe care le prelucrează și pe care le dețin și să implementeze proceduri de gestionare și prelucrare a datelor cu caracter personal, într-un mod legal și care să le protejeze în conformitate cu GDPR.

Nu se va efectua nicio altă prelucrare sau transmitere a informațiilor privind vizitatorii/utilizatorii înregistrați pe site legalzen.ro, decât dacă există o prealabilă informare și consimțământ deplin, acolo unde este necesar.

  1. Cum prelucrăm datele personale

8.1. Crearea contului

Contul creat pe legalzen.ro vă permite să centralizați informații despre achizițiile și preferințele dvs.

Astfel, contul creat vă oferă posibilitatea de a urmări progresul comenzii dvs., de a consulta istoricul achizițiilor, etc.

Tot aici vă puteți alege preferințele dvs. pentru comunicările noastre de marketing (oferte și comunicări personalizate despre discounturile, produsele, serviciile, evenimente la care participăm, precum și solicitări de recenzii ale produselor).

În plus, pentru anumite funcționalități din contul site-ului legalzen.ro vi se pot solicita detaliile locației dvs.

Aveți de ales dacă permiteți sau refuzați utilizarea acestor funcționalități. Noi nu vom avea acces la localizarea dvs, aceste date fiind stocate local în dispozitivul dvs. Dacă ați ales să activați această funcționalitate, o puteți dezactiva în orice moment din setările dispozitivului dvs.

De asemenea, putem prelucra anumite date din cont în scopul dezvoltării unor noi funcționalități sau în scopul asigurării acurateței și securității datelor dvs.

Crearea contului poate fi necesară pentru realizarea comenzilor pe legalzen.ro.

Pentru crearea contului, vom prelucra adresa dvs. de email și parola aleasă de dvs. În unele situații putem prelucra și țara de proveniență.

Dacă alegeți să vă creați contul pe site-ul nostru prin asocierea cu contul dvs. de Facebook/Google/Apple, vom prelua datele necesare de la acești furnizori: nume, prenume și adresă de email.

În plus, dacă vă actualizați informațiile în site-ului nostru, putem prelucra următoarele informații despre dvs.: nume, prenume, nr. de telefon, data nașterii, adresa de livrare, adresa de facturare, istoricul cumpărăturilor sau alte informații care pot fi introduse în cont.

8.2. Recenzii

Dorim să aflăm părerea dvs. despre produsele, serviciile, site-ul nostru. În același timp putem îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite.

Prin realizarea recenziilor pe site-ul nostru, vă prelucrăm numele și prenumele, adresa de email, durata de utilizare a produsului, note acordate pentru produse sau servicii și conținutul recenziei. Genul și vârsta sunt opționale și puteți publica opinii și în lipsa acestor informații.

Scopul prelucrării datelor dumneavoastră personale îl reprezintă gestionarea și publicarea recenziilor dumneavoastră pe site-ul nostru.

8.3. Gestionarea comunicărilor de marketing

Comunicările noastre de marketing pot conține informații despre produsele, serviciile, ofertele, reducerile și evenimentele site-ului, colectare feedback sau solicitare opinii și review-uri despre produsele și serviciile noastre.

Comunicările de marketing vă vor fi transmise doar dacă v-ați exprimat consimțământul în acest sens.

8.4. Serviciul de relații cu clienții

Pentru a vă sprijini în soluționarea situațiilor care pot apărea și a vă răspunde la întrebări, aveți mai multe posibilități să ne contactați: telefon, e-mail, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp, etc.

Pentru a gestiona apelurile telefonice și mesajele, precum și pentru a afla opinia dvs. despre produsele și serviciile noastre, vom prelucra anumite date despre dvs. În funcție de natura solicitării, aceste date pot fi distribuite altor servicii interne sau unor parteneri.

În acest scop, putem prelucra datele necesare pentru gestionarea apelului sau mesajului: nume, prenume, adresa de e-mail și nr. de telefon și datele din conținutul apelului / mesajului, cum ar fi – adresa de livrare, nr. de comandă. De asemenea, vom prelucra datele dvs. prin înregistrarea convorbirii telefonice în scopul îmbunătățirii calității serviciilor pe care le oferim și în scop probator, doar în cazul în care vă acordați consimțământul pentru înregistrarea convorbirii. În cazul în care nu doriți înregistrarea convorbirii, aveți posibilitatea să ne contactați prin celelalte canale de comunicare existente (de ex., e-mail). În plus, vom avea acces la imaginea dvs. din cadrul profilurilor dvs. publice de pe care ne contactați (ex. Facebook, Instagram).

Nu sunteți obligat să ne furnizați datele dvs. personale, dar în lipsa acestora este posibil să nu putem gestiona cererea dvs.

8.5. Prelucrarea datelor pe rețelele de socializare

Prezenta Politica de confidențialitate este aplicabilă site-ului nostru, paginilor oficiale Facebook, Instagram, TikTok, precum și a altor pagini oficiale gestionate de către noi.

Vă aducem la cunoștință că suntem administratorul paginilor și comunităților oficiale ale Legal Zen SRL și responsabilul în ceea ce privește datele dvs. personale prelucrate prin intermediul acestor pagini.

În același timp, Facebook este responsabil cu privire la datele dvs. personale în ceea ce privește, de exemplu, transferul datelor către alte țări.

În unele situații, împărțim împreună cu Facebook obligațiile în ceea ce privește datele dvs. și avem calitatea de operatori asociați (ex. datele statistice puse la dispoziția noastră de către Facebook, colectate în urma interacțiunii dvs. cu paginile noastre).

8.5.1. Ce date personale prelucrăm?

  1. a) Atunci când vizitați paginile noastre de social media putem prelucra următoarele date:
  • dacă dați like/share sau lăsați un comentariu la postările noastre, avem acces la profilul dvs. public (nume, prenume, fotografii si alte detalii publice din profil), precum și la conținutul comentariului;
  • dacă ne trimiteți un mesaj în privat, avem acces la profilul dvs. public, precum și la conținutul mesajului transmis. De exemplu, vă putem solicita în privat nr. de telefon sau adresa de e-mail pentru a gestiona solicitarea dvs. sau pentru a valida câștigătorii unor concursuri;
  • dacă sunteți o persoană care primește un tag (etichetă) de la un prieten în cadrul postării unui concurs/tombolă organizată pe una din paginile noastre, vom avea acces la numele și prenumele dvs. și la profilul dvs. public.
  1. b) Distribuirea conținutului. De regulă, Story-urile (Poveștile) publicate pe pagina de Instagram sunt transferate în mod automat și pe pagina oficială de Facebook.

În același timp, putem distribui conținut de pe paginile unor parteneri (ex. paginile unor influenceri sau ale unor persoane juridice) sau de pe paginile unor urmăritori, pe paginile noastre. De exemplu, putem distribui un Story (Poveste) în care suntem etichetați de un influencer sau de către un urmăritor, putem distribui o postare a unui influencer sau a unui partener la care ați comentat, în care ați fost etichetat sau în care apare imaginea/vocea dvs sau putem reposta/distribui o postare a dvs. în care apare imaginea/vocea dvs. și profilul dvs. public.

  1. c) Atunci când utilizatorii Facebook/Instagram interacționează cu paginile noastre, Facebook ne pune la dispoziție statistici generale cu privire la acțiunile utilizatorilor. De exemplu, nr. de vizualizări ale paginii, nr. de click-uri pe o postare au nr. de interacțiuni cu conținutul paginii (like, share, comment, etc). Aceste statistici sunt anonimizate, iar noi nu vă vom putea identifica pe baza acestora.
  2. d) Atunci când personalizăm campaniile publicitare pe Facebook/Instagram, setăm categorii de interese care vă pot include. Facebook utilizează categorii de persoane prestabilite și prezintă reclama noastră persoanelor care fac parte din categoria indicată de noi.

Prelucrăm datele dvs. în scopul promovării brandului, produselor, serviciilor noastre sau anumitor evenimente publice sau acțiuni caritabile la care participăm în calitate de organizator sau partener, pentru a răspunde mesajelor publice sau private, pentru a analiza statistici cu privire la audiența paginilor noastre și pentru a personaliza audiența postărilor sau a campaniilor publicitare.

Menționăm că furnizarea datelor nu este obligatorie, însă Facebook sau alți furnizori ai unor rețele de socializare funcționează într-un mod unitar pentru toate paginile și toți utilizatorii, astfel că dacă interacționați cu paginile noastre, vom avea acces în mod automat la anumite date despre dvs., după cum am arătat mai sus.

8.6. Cookies și tehnologii similare

Site-ul nostru utilizează cookies și tehnologii similare pentru a îmbunătăți experiența de navigare, a analiza traficul și a personaliza conținutul.

Tipuri de cookies utilizate:

  • Cookies esențiale: Necesare pentru funcționarea site-ului (coș de cumpărături, autentificare)
  • Cookies de performanță: Pentru analiza traficului (Google Analytics)
  • Cookies de marketing: Pentru personalizarea reclamelor (Facebook Pixel, Google Ads)
  • Cookies de preferințe: Pentru salvarea setărilor utilizatorului

Puteți gestiona preferințele privind cookies din setările browserului sau prin bannerul de cookies de pe site.

8.7. Servicii de analiză și marketing

Utilizăm următoarele servicii terțe:

  • Google Analytics: Pentru analiza traficului site-ului
  • Facebook Pixel: Pentru remarketing și măsurarea eficienței campaniilor
  • Google Ads: Pentru publicitate online
  • Mailchimp/alte platforme email: Pentru newslettere și comunicări marketing
  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele utilizatorului înregistrat pe site-ul legalzen.ro vor fi păstrate și prelucrate de către noi până când acesta solicită ștergerea contului său sau, pentru orice prelucrare a datelor sale bazată pe consimțământul său, până când acesta declară retragerea consimțământului în scopul furnizării serviciilor Companiei.

Cu toate acestea, unele date cu caracter personal referitoare la tranzacțiile cu Compania precum și informarea, consimțământul și retragerea consimțământului membrului privind prelucrarea datelor sale vor rămâne ca informații pentru utilizatorul-client înregistrat, pentru a asigura dovada legalității prelucrării datelor sale de către Companie și protejarea drepturilor legale ale părților, pentru toată durata contractului precum și pentru o perioadă de 3 ani ulterior încetării contractului.

Perioade specifice de stocare:

  • Date de cont: Până la ștergerea contului sau retragerea consimțământului
  • Istoric comenzi: 3 ani după ultima comandă (pentru scopuri fiscale și juridice)
  • Date financiare: 5 ani (conform legislației fiscale)
  • Logs și date tehnice: 12 luni
  • Date marketing: Până la retragerea consimțământului
  • Cookies: Conform politicii de cookies (de la 24 ore la 2 ani, în funcție de tipul cookie-ului)

Vă aducem la cunoștință faptul că nu colectăm niciun fel de Categorii Speciale de Date Personale despre dvs. (asta include date despre originea rasială sau etnică, opinii politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, date biometrice pentru identificarea unică, date privind sănătatea sau date privind viața sexuală sau orientarea sexuală sau informații despre condamnări penale și infracțiuni.

  1. Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele

Atunci când vă rugăm să completați datele personale pentru a vă oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale site-ului, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece acestea sunt informații de care avem nevoie pentru a vă putea furniza serviciul sau pentru a vă oferi acces la funcționalitatea respectivă.

Vă rugăm să rețineți că, dacă decideți să nu ne furnizați aceste informații, este posibil să nu puteți finaliza înregistrarea dvs. ca utilizator sau să nu puteți beneficia de aceste servicii sau funcționalități.

Vă aducem la cunoștință că vom folosi datele dvs. personale doar pentru scopurile pentru care am colectat aceste date, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că avem nevoie să le folosim pentru un alt motiv și că acel motiv este compatibil cu scopul original.

  1. Temeiurile legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dvs. personale vor fi în general următoarele:

  • Există consimțământul dvs. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dvs. și noi;
  • Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți.

Exemple specifice de temeiuri legale:

  • Contractul: Pentru procesarea comenzilor, livrarea produselor, comunicarea despre comandă
  • Consimțământul: Pentru marketing, newslettere, cookies non-esențiale
  • Interesul legitim: Pentru securitatea site-ului, prevenirea fraudelor, îmbunătățirea serviciilor
  • Obligația legală: Pentru păstrarea datelor fiscale, raportări către autorități
  1. Divulgarea datelor personale și transferuri de date

Vă informăm că putem dezvălui datele dvs., respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele dvs. să fie protejate. În aceste situații, ne vom asigura că orice transfer este legitim conform legislației.

Principalii destinatari ai datelor dvs. personale:

  • Furnizori de servicii de livrare: Pentru livrarea comenzilor
  • Procesatori de plăți: Pentru procesarea tranzacțiilor (ex. Stripe, PayPal, bănci)
  • Furnizori de servicii IT: Pentru găzduirea și întreținerea site-ului
  • Servicii de marketing: Pentru campaniile de email marketing și publicitate
  • Servicii de analiză: Google Analytics, Facebook Pixel
  • Furnizori de servicii client: Pentru suportul tehnic și relația cu clienții

De asemenea, putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor dvs, ca de exemplu, în situația în care exercitați o cerere de portabilitate sau către organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

12.1. Transferuri internaționale de date

Transferul de date cu caracter personal către un stat terț poate avea loc numai dacă statul către care se intenționează transferul asigură un nivel de protecție adecvat.

Transferul de date către un stat a cărui legislație nu prevede un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulamentul General de Protecție a Datelor este posibil numai dacă există garanții suficiente cu privire la protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte încheiate cu furnizorii/prestatori de servicii către care se va realiza transferul datelor tale personale.

De fiecare dată când vom transfera datele dvs. personale în afara Spațiului Economic European, ne vom asigura că există un nivel de protecția similar prin unul din următoarele mecanisme de salvgardare:

  • vom transfera datele tale personale către țări unde s-a demonstrat de către Comisia Europeană că furnizează un nivel adecvat de siguranță pentru datele personale.
  • când apelăm la anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate și aprobate de Comisia Europeană care oferă datelor personale aceeași protecție pe care o au în Europa.
  1. Securitatea datelor

Luăm măsurile necesare pentru a ne proteja clienții și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Măsură

Descriere

Politici dedicate

Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.

Minimizarea datelor

Ne asigurăm că datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această Politică.

Restrângerea accesului la date

Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie prin contract, fie legale).

Măsuri tehnice specifice

Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite. Totuși, niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură și de neatins.

Asigurarea exactității datelor dvs

Câteodată este posibil să vă cerem să confirmați exactitatea sau actualitatea datelor dvs. pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.

Instruirea personalului

Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor

Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm /pseudo anonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințați, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente/ breșe de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal în cel mai scurt timp posibil.

  1. Existența unui proces decizional automatizat

Legal Zen nu adoptă decizii exclusiv în baza unor procese automatizate, decizii ce ar produce efecte juridice negative semnificative sau care ar afectează în mod similar într-o măsură semnificativă Persoanele Vizate.

  1. Drepturile dvs. – întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor

Pentru orice alte informații cu privire la datele sale, precum și la prelucrarea și protecția acestora, fiecare persoană în cauză poate contacta responsabilul cu protecția datelor din cadrul Legal Zen SRL la adresa de e-mail be@legalzen.ro și la numărul de telefon 0757118877.

Drepturile dvs. conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

Dreptul

Descriere

Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dvs.

Aveți dreptul de a fi informat despre cum și de ce prelucrăm datele dvs. personale.

Dreptul de acces asupra datelor

Aveți dreptul de a obține din partea noastră o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informațiile prevăzute de art. 15 alin. (1) din GDPR.

Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete

Aveți dreptul de a obține, din partea noastră, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc.

Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”)

În situațiile prevăzute la art. 17 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține ștergerea datelor cu caracter personal.

Dreptul la restricționarea prelucrării

În cazurile prevăzute la art. 18 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține restricționarea prelucrării.

Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dvs. către alt operator („dreptul la portabilitate”)

Aveți dreptul de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și dreptul de a transmite aceste date unui alt operator.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor

În cazurile prevăzute la art. 21 din GDPR, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor.

Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată

Aveți dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri cu efecte juridice sau cu efecte semnificative similare asupra dvs.

Dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs.

Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere și de a vă adresa justiției.

15.1. Cum vă puteți exercita drepturile

Pentru a vă exercita drepturile, ne puteți contacta prin:

  • Email: be@legalzen.ro
  • Telefon: +40757118877
  • Poștă: Legal Zen SRL, Str. Soldat Gh. Pripu, nr 16, Sector 1, București

Vă rugăm să rețineți că drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor, iar dacă cererea este neîntemeiată, vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a vă adresa justiției.

De asemenea, vom încerca să răspundem solicitării dvs. în termen de 30 (treizeci) de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen util. Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

  1. Schimbări/Modificări/Actualizări ale politicii de confidențialitate

Este posibil să actualizăm ocazional Politica de confidențialitate și vă vom notifica prin intermediul site-ului sau pe e-mail despre cea mai recentă versiune. Toate actualizările și modificările prezentului document sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.

Chiar dacă nu primiți o notificare, vă încurajăm să accesați și să citiți periodic Politica de confidențialitate pentru a fi la curent cu ultimele versiuni.

Politică de confidențialitate actualizată la data de 24.06.2025.